veel gestelde vragen over RRMND art-shop:

* Over de kunstenaars en hun werk
* Diensten geleverd door galerie RRMND
* Verzending & levering
* Retourbeleid


 

Over de kunstenaars en hun werk

Hoe kiest u de kunstwerken die beschikbaar zijn voor verkoop?

Wij selecteren onze kunstenaars, en zij kiezen de werken die ze willen verkopen. Wij bekijken en bewaken de kwaliteit van het content.

Zijn de kunstwerken beschikbaar als prints?

De werken in de shop van galerie RRMND zijn originele kunstwerken en vaak ook verkrijgbaar als gesigneerde prints met een aangegeven oplage.  

Wat is een editie?

Een editie betekent dat er meerdere kopieën van een kunstwerk beschikbaar zijn, zoals bij fotografie. Een editie is een specifiek aantal kopieën die door de kunstenaar wordt bepaald vóór verkoop van het eerste exemplaar, en dit nummer zal niet veranderen. Voor foto's heeft een erkende kunstenaar regelmatig een editie van ongeveer 10 kopieën, terwijl een jongere fotograaf vaak een editie heeft van een groter aantal. In het algemeen geldt: hoe kleiner de editie, des te groter de prijs.

Wordt een certificaat van authenticiteit geleverd?

Alle kunstwerken die beschikbaar zijn voor verkoop op galerie RRMND komen met een certificaat van authenticiteit die wordt ondertekend door de kunstenaar. Alle edities (foto's, prints, etc.) worden genummerd en ondertekend door de kunstenaar.

Het werk dat ik wilde is niet langer beschikbaar - kan ik een kunstwerk in opdracht laten maken?

Een aantal van onze kunstenaars accepteren werken in opdracht, dus neem gerust contact met ons op als het werk dat u op het oog heeft niet langer beschikbaar is!

Zijn alle kunstwerken in galerie RRMND beschikbaar voor verkoop?

Niet altijd, aangezien sommige kunstwerken al zijn verkocht!  Als het kunstwerk al is verkocht, dan is dit aangegeven op de pagina van het kunstwerk. Als u geen ander kunstwerk kunt vinden waar u verliefd op bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kunnen u helpen het juiste kunstwerk te vinden, of zelfs om een kunstwerk in opdracht te laten maken!

 

Diensten geleverd door galerie RRMND

Zijn lijsten beschikbaar voor alle kunstwerken?

Absoluut. Soms heeft de kunstenaar al een lijst aan het kunstwerk toegevoegd, in welk geval we u een foto kunnen laten zien. Als het kunstwerk nog niet omlijst is wanneer u deze koopt, dan kunt u ons laten weten dat u het kunstwerk graag omlijst ontvangt. We zorgen ervoor dat we de perfecte lijst voor u vinden.
U kunt ook zelf het kunstwerk laten inlijsten, bij aankoop van een niet omlijst werk krijgt u van ons 

Wie is verantwoordelijk voor de kosten van de lijst?

Als het kunstwerk al is omlijst, dan maakt de lijst deel uit van het kunstwerk en is deze al inbegrepen in de prijs.
Als het kunstwerk nog niet omlijst is, dan biedt galerie RRMND lijsten aan voor extra kosten. We zorgen er altijd voor dat uw lijst binnen uw budget past.

Ik wil graag kunst als een cadeau geven, maar weet niet wat ik moet kiezen. Wat kan ik doen?

Het is een fantastisch idee om kunst als cadeau te geven! Maar het kan lastig zijn om het juiste kunstwerk te kiezen voor een ander persoon, zelfs als u hen goed kent.
Er zijn twee opties die u kunnen helpen een uniek cadeau te geven: we kunnen over de persoon spreken aan wie u graag kunst geeft, en nadenken over wat hij of zij leuk vindt en wat bij zijn of haar huis past. 
De andere optie: bied hen een Cadeaubon voor een bedrag van uw keuze. Met elke cadeaubon bieden we een uur gepersonaliseerd advies, om hen te helpen met het kiezen van een kunstwerk. Cadeaubonnen bieden wij aan met bedragen van € 25,- | € 50,- | € 75,- en € 100,-

Is de afbeelding op de website een juiste representatie van het kunstwerk?

De afbeelding is een juiste vertegenwoordiging van het kunstwerk, maar heeft geen bindende waarde. We kunnen u op aanvraag extra foto's sturen.
Als het kunstwerk dat u heeft besteld niet aan uw verwachtingen voldoet, dan spijt dat ons zeer. U heeft 1 maand de tijd na bezorging om dit kunstwerk te retourneren.
Vaak is het kunstwerk in het echt nóg mooier is dan op de website!

Hoe koop ik kunst op galerie RRMND?

Om een kunstwerk te kopen klik u op de knop "Dit kunstwerk kopen", welke te vinden is op alle kunstwerkpagina's. U wordt dan naar uw Winkelwagen gebracht. Wanneer u klikt op "Doorgaan" vragen we u om uw gegevens om de bezorging te regelen, en daarna vragen we u om de betaling te voltooien (per credit card, PayPal, of bankoverschrijving). Wanneer deze betaling is voltooid, ontvangt u een bevestiging van ons.

Wat zijn geaccepteerde betaalmethodes?

Alle credit en debit cards (Mastercard, Visa, American Express, etc.), PayPal en bankoverschrijving

Wat gebeurt er wanneer de betaling is voltooid?

Wanneer de betaling is voltooid, is het kunstwerk gereserveerd voor u! We bevestigen de beschikbaarheid en de verzending van het kunstwerk (dit duurt normaal ongeveer 5 dagen). We bezorgen daarna het kunstwerk op het aangegeven adres.

Wanneer wordt de betaling van mijn credit card afgerekend?

Uw creditcard wordt belast op het moment van afrekenen wanneer u uw aankoop bevestigt. Dit is het moment waarop uw betaling wordt geautoriseerd en verwerkt door onze betaalgateway. Houd er rekening mee dat als u een betaalpas gebruikt, de betaling mogelijk onmiddellijk wordt afgeschreven van uw saldo.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk! Voordat het kunstwerk wordt verzonden kunt u uw bestelling per e-mail annuleren. Wanneer het kunstwerk is verzonden, eindigt de annuleerperiode 1 maand na bezorging. Als het kunstwerk al is verzonden, kunnen we u pas terug betalen wanneer het kunstwerk in originele conditie terug is aangekomen bij onze galerie.

Is er een probleem met de bevestiging van uw bestelling?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen betreffende betaling, bezorging of iets anders.
Contact: +31 61788 4662

Verzending & levering

De veilige levering van uw bestelling is onze prioriteit. Voor elke klant hebben wij een toegewijd customer care team dat kan worden gecontacteerd om te helpen met het verzendings- en leveringsproces.

Wij maken gebruik van professionele externe logistieke dienstverleners om uw artikelen zo veilig mogelijk naar u toe te brengen.

Waar levert Galerie RRMND?

Wij kunnen uw bestelde kunstwerk door heel Europa leveren.

Hoe lang duurt het voordat galerie RRMND mijn bestelling levert?

  • Wij leveren bestellingen doorgaans binnen 7 tot 10 dagen na aankoop.
  • Voor op bestelling gemaakte stukken moet de productietijd worden toegevoegd aan de normale levertijd.
  • De levertijd kan variëren afhankelijk van het land van vertrek en het land van bestemming van de gekochte producten en of een inlijst- of opspanoptie aan uw bestelling is toegevoegd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

  • U kunt uw bestelling volgen met een traceerlink die u 2 tot 3 dagen (gemiddeld) na uw aankoop per e-mail ontvangt.
  • Zodra deze beschikbaar is, kunt u uw tracking link ook vinden op uw Mijn bestellingen pagina.
  • Aangezien wij gebruik maken van derden, kan deze service per bestelling enigszins verschillen. Sommige verzendbedrijven bieden de mogelijkheid om een planning te maken wanneer het u uitkomt, maar wij kunnen dit niet garanderen.
  • De trackinginformatie wordt u toegestuurd door onze externe leveringsdiensten.

Belastingen en douanekosten:

  • Alle belastingen en douanekosten zijn al in de prijs van een kunstwerk inbegrepen.
  • In sommige zeldzame gevallen zal de rederij u vragen om invoerrechten te betalen. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij u de betaling voor te schieten en een ontvangstbewijs/bankafschrift met uw klantenservice te delen. Zo ontstaan er geen verdere vertragingen en kunnen wij u het volledige bedrag terugbetalen.

Waar is mijn bestelling?

  • Aangezien wij gebruik maken van leveringsdiensten van derden, raden wij u aan de tracking link te gebruiken die u per e-mail zou moeten ontvangen binnen 2-3 dagen (gemiddeld) na uw aankoop.
  • U kunt de status van uw bestelling ook zien door te klikken op de tracking link op de Mijn bestellingen pagina.

Wat gebeurt er als mijn bestelling zoek raakt of beschadigd aankomt?

  • Als er iets mis is met uw bestelling, neem dan contact op met uw persoonlijke klantenservice 
  • Maak foto's van de verpakking (bij voorkeur vóór opening) en van de daadwerkelijke schade aan de producten. Hoe meer foto's wij hebben, hoe gemakkelijker wij u kunnen helpen.
  • Uw bestelling is 100% verzekerd. Mocht er iets mis mee zijn, dan komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling, tenzij u kiest voor reparatie of vervanging. In dat geval organiseren wij de reparatie of de vervanging van uw artikel.


Retourbeleid

Als een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, of als u gewoon van gedachten bent veranderd, kunt u uw producten tot 2 weken na levering retourneren. U kunt ook vragen om een wijziging of een terugbetaling.

Retourbeleid

  • Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent, kunt u uw product binnen 2 WEKEN na ontvangst retourneren.
  • Als u een beschadigd artikel ontvangt, kunt u binnen 1 maand na levering vragen om reparatie, vervanging of terugbetaling.
  • Houd er rekening mee dat op bestelling gemaakte producten, zoals een kunstwerk in opdracht en op maat gemaakte ontwerpstukken, niet in aanmerking komen voor teruggave of restitutie.

Ik ben van gedachten veranderd, hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

  • Nadat uw artikel is geleverd, kunt u een retourzending aanvragen door contact op te nemen met: info@rrmnd.nl
  • Zelfs als u besluit uw artikel terug te sturen, willen wij u de best mogelijke service verzekeren.

Moet de terugzending binnen 2 WEKEN na ontvangst plaatsvinden? Of is het alleen de aanvraag die binnen die periode moet plaatsvinden?

Het verzoek om retourneren moet binnen 2 WEKEN na levering gebeuren. Zodra wij op de hoogte zijn gesteld, kunt u uw bestelling veilig terugsturen.

Wat wordt terugbetaald?

U ontvangt een terugbetaling van het aangekochte kunstwerk exclusief de verzendkosten.

Kan ik op aanvraag gemaakte producten terugzenden?

  • Nee, op bestelling gemaakte producten komen niet in aanmerking voor retourzending. Hieronder vallen kunstwerken in opdracht, op maat gemaakte en op bestelling gemaakte designmeubelen.
  • Maar zodra het in opdracht gemaakte stuk klaar is om verzonden te worden, wordt u gevraagd een definitieve bevestiging te geven op basis van de foto van het in opdracht gemaakte stuk. Zolang het nog niet is verzonden, kunt u de bestelling annuleren en krijgt u het volledige bedrag terug.
  • Zodra je de bestelling hebt bevestigd, is deze verzonden en komt deze niet meer in aanmerking voor terugzending of terugbetaling.

 

met vriendelijke groet, 

ART SHOP RRMND